Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Polityka prywatnościO mnie
Witam Was moi Drodzy w Gabinecie Kosmetologii DermaLine.
Nazywam się Katarzyna Nocuń, jestem magistrem kosmetologii i od ponad 5 lat pracuję w zawodzie. Czynnie biorę udział w szkoleniach, targach, kongresach, ciągle podnosząc swoje kwalifikacje. Z pasji do kosmetologii – obszernej dziedziny, z której co dzień odkrywam coś nowego, podejmuję różne wyzwania terapii łączonych, które dobieram indywidualnie do klienta.
Jako kosmetolog działam z ideą „healfy aging”, rozumianą jako zdrowe starzenie skóry. Bardzo cenię sobie całościowe podejście do klienta, korzystając z bezpiecznych procedur, do każdego problemu podchodzę bardzo indywidualnie, po dokładnym wywiadzie, wykluczając wszelkie przeciwwskazania dopiero układam „beauty plan” rozłożony na kilka wizyt. Dla mnie taka metoda pracy z klientem, nie tylko jest najbardziej skuteczna, ale pozwala stopniowo dostarczyć skórze tego, czego potrzebuje, co w rezultacie jest od razu widoczne i pozostaje na dłużej.
Każdy sukces zabiegowy daje mi ogromną satysfakcję i radość, a Wasze zadowolenie jest dla mnie priorytetem.
REGULAMIN
świadczenia usług w Gabinecie Kosmetologii Dermaline Katarzyna Nocuń
§1
Definicje
1. Ilekroć w niniejszym dokumencie jest mowa o:
a) Gabinecie – rozumie się przez to Gabinet Kosmetologii Dermaline Katarzyna Nocuń, 59-500 Złotoryja, ul. Szkolna 8b/1, w którym wykonywane są Usługi Kosmetologiczne;
b) Kliencie – rozumie się przez to osobę pełnoletnią lub osobę niepełnoletnią korzystającą
z Usługi Kosmetologicznej wyłącznie za zgodą opiekuna prawnego, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, świadczonej przez Gabinet Kosmetologii Dermaline Katarzyna Nocuń;
c) Regulaminie – rozumie się przez to niniejszy dokument, określający zasady korzystania z Usług kosmetologicznych, świadczonych przez Gabinet Kosmetologii Dermaline Katarzyna Nocuń;
d) Rejestracji – rozumie się przez to zamówienie Usługi Kosmetologicznej w formie ustnej
(osobiście w Gabinecie), telefonicznej bądź e-mail przy użyciu adresu gabinet.dermaline@gmail.com;
e) Usłudze Kosmetologicznej, Wizycie – rozumie się przez to terapię, zabieg, usługę kosmetologiczną, kosmetyczną, wykonywaną przez Katarzynę Nocuń, Gabinet Kosmetologii Dermaline;
f) Bonie – rozumie się przez to bon podarunkowy zakupiony w Gabinecie w celu wykonania Usługi Kosmetologicznej;
g) Reklamacji – postępowanie mające na celu usunięcie wadliwości wykonanej Usługi Kosmetologicznej, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego;
h) RODO, Klauzula – proces przetwarzania danych osobowych w Gabinecie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§2
Postanowienia ogólne
1. Przed realizacją Usługi Kosmetologicznej Klient obowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu oraz ma obowiązek przestrzegać jego postanowień.
2. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej dermaline-zlotoryja-laser.pl, mediach społecznościowych lub bezpośrednio w Gabinecie.
3. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie, poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej/mediach społecznościowych Gabinetu lub bezpośrednio w siedzibie Gabinetu.
4. Przystąpienie do realizacji Usługi Kosmetologicznej jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
§3
Rejestracja, rezygnacja, odwołanie Wizyty
1. Usługa Kosmetologiczna świadczona jest wyłącznie za uprzednią Rejestracją.
2. Rejestracja odbywa się telefonicznie, mailowo lub osobiście, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00-17:00.
3. Podczas Rejestracji Klient zobowiązany jest podać:
a) imię i nazwisko,
b) adres zamieszkania,
c) numer telefonu,
d) informację, czy Usługa Kosmetologiczna realizowana jest w formie bonu podarunkowego,
e) w niektórych wypadkach – wiek.
4. Na około 24 godziny przed planowanym terminem Wizyty, Klient otrzymuje wiadomość tekstową przypominającą o terminie wizyty wraz z prośbą o zwrotne potwierdzenie Wizyty.
5. Klient jest obowiązany potwierdzić Wizytę do godz. 12.00 dnia poprzedzającego Wizytę.
6. W przypadku niepotwierdzenia Wizyty, zamówiona Usługa Kosmetologiczna zostaje uznana za wykonaną, co skutkuje obowiązkiem uiszczenia opłaty w wysokości 50% ceny umówionego zabiegu.
7. Klient ma prawo odwołać lub przełożyć Wizytę na inny termin do godz. 12 dnia poprzedzającego Wizytę.
8. Nieprzystąpienie do Usługi Kosmetologicznej przez Klienta, bez uprzedniego odwołania w czasie wskazanym w pkt 7, uprawnia Gabinet do obciążenia Klienta kosztami niezrealizowanej Wizyty.
9. W celu realizacji usługi Kosmetologicznej Klient powinien stawić się w Gabinecie najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną.
10. W przypadku spóźnienia Klienta 15 minut, Gabinet ma prawo odmówić wykonania Usługi Kosmetologicznej , bądź wizyta może ulec skróceniu.
§4
Bony podarunkowe
1. Bon jest ważny 3 miesiące od daty zakupu.
2. Po upływie 3 miesięcy od daty zakupu, Klient nie ma możliwości zrealizowania Bonu.
3. W przypadku dokonania Rejestracji i niestawienia się bez uprzedniego poinformowania Gabinetu Bon uważa się za zrealizowany.
4. Przy korzystaniu z bonu upominkowego nie wydaje się reszty.
5. W sytuacji, gdy kwota Bonu nie zostanie w pełni wykorzystana w związku z realizacją Usługi Kosmetologicznej, można ją wykorzystać przy realizacji kolejnej Usługi Kosmetologicznej.
§5
Przebieg Usługi Kosmetologicznej
1. Z Usługi Kosmetologicznej mogą korzystać wyłącznie osoby pełnoletnie, z zastrzeżeniem pkt 2 niniejszego Regulaminu.
2. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usługi Kosmetologicznej na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna prawnego, rodzica bądź przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przed rozpoczęciem Usługi Kosmetologicznej.
3. Przed przystąpieniem do Usługi Kosmetologicznej przeprowadza się z Klientem wywiad i wypełnia Kartę Klienta, zawierającą pytania odnośnie stanu zdrowia Klienta, przebytych lub trwających chorób, trybu życia, stosowanych używek i leków.
4. Klient przed przystąpieniem do Usługi Kosmetologicznej ma obowiązek poinformować Gabinet o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg i rezultat Usługi Kosmetologicznej.
5. Klient powinien określić swoje potrzeby i wskazać na jakim efekcie Usługi Kosmetologicznej mu zależy.
6. Po przeprowadzeniu wywiadu i wykluczeniu przeciwwskazań Klient otrzyma propozycję Planu Usługi Kosmetologicznej, ilość wymaganych zabiegów oraz szacowany koszt Usługi Kosmetologicznej.
7. Klient zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń Gabinetu, które zostały udzielone mu podczas Usługi Kosmetologicznej.
§6
Realizacja płatności
1. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Usługę Kosmetologiczną wg Cennika Usług Kosmetologicznych, dostępnego w Gabinecie.
2. Realizacja płatności za wykonaną Usługę Kosmetologiczną/zakup Bonu następuje w formie gotówki lub kartą płatniczą.
§7
Odpowiedzialność
1. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione przez Klienta, w przypadku ich utraty.
2. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności w przypadku niezadowolenia Klienta z efektu końcowego wykonanej Usługi Kosmetologicznej, wynikającego z jego subiektywnych odczuć, jeśli Usługa Kosmetologiczna została wykonana prawidłowo, w sposób profesjonalny , zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
3. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań w wywiadzie skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi Kosmetologiczne po stronie Gabinetu.
4. Klient odpowiada za wszelkie uszkodzenia wyposażenia/sprzętu Gabinetu.
5. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiadają ich opiekunowie prawni.
6. W przypadku wystąpienia uszkodzeń o których mowa w pkt. 4 i 5 Gabinet ma prawo domagać się od Klienta zwrotu kosztów naprawy tych uszkodzeń.
§8
Higiena i Bezpieczeństwo
1. Powierzchnie płaskie oraz przedmioty, z którymi Klient ma bezpośredni kontakt są dezynfekowane przed i po Zabiegu.
2. Narzędzia mające kontakt z uszkodzoną tkanką są poddawane procesowi dezynfekcji i sterylizacji.
3. W Gabinecie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji/sterylizacji prawnie dopuszczone do obrotu na terytorium RP.
4. W przypadku trwania pandemii wirusa Sars-Cov-20, Klienci zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny w postaci zakrywania ust i nosa, dezynfekcji rąk i in.
§9
Reklamacje
1. Klient po wykonanej Usłudze Kosmetologicznej, ma prawo do złożenia Reklamacji w terminie 7 dni od jej wykonania.
2. Reklamacja powinna być dostarczona w formie pisemnej lub e-mailowej wraz z dołączonymi zdjęciami dokumentującymi zdarzenie oraz paragonem fiskalnym potwierdzającym uiszczenie zapłaty za wykonana Usługę Kosmetologiczną.
3. W procesie Reklamacji Klient zobowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Gabinet w terminie 14 dni od jej otrzymania poprzez poinformowanie (mailowo, bądź sms) Klienta o uznaniu Reklamacji lub braku podstaw do jej uznania.
5. W przypadku uznania Reklamacji za zasadną, Klientowi przysługuje wykonanie Usługi Kosmetologicznej korygującej lub zwrot kosztów reklamowanej Usługi Kosmetologicznej.
6. W przypadku niezadowolenia/kwestionowania przez Klienta skuteczności/prawidłowości Usługi Kosmetologicznej zaraz po jej wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę Kosmetologiczną, chyba, że Gabinet uzna, takie postepowanie za zasadne. Wówczas ewentualny zwrot środków zostanie dokonany Klientowi w pełnej wysokości.
7. Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak(i), krwawienie po zabiegu, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane leki, bądź substancje związane z wykonaną Usługą Kosmetologiczną lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami Klienta jak również wszelkich powikłań będących skutkiem:
a) niepoinformowania Gabinetu o okolicznościach, mogących mieć wpływ na efekt realizacji Usługi Kosmetologicznej,
b) niezastosowania się do zaleceń Gabinetu.
8. Rekomenduje się, by spory wynikające ze świadczonych Usług Kosmetologicznych w pierwszej kolejności były rozwiązywane polubownie.
§10
Przetwarzanie danych osobowych
1. Wszelkie dane osobowe pozyskane w związku z realizacją Usługi Kosmetologicznej, będą przetwarzane przez Gabinet wyłącznie na potrzeby realizacji Usługi Kosmetologicznej oraz będą podlegały ochronie przed dostępem osób nieupoważnionych.
2. W celu realizacji Usług Kosmetologicznych, Klient jest zobowiązany zapoznać się z Klauzulą RODO (stanowiącą Załącznik do niniejszego Regulaminu).
3. Przystąpienie do realizacji Usługi Kosmetologicznej jest równoznaczne z akceptacją przedmiotowej Klauzuli.
§11
Pozostałe Postanowienia
4. Na terenie Gabinetu obwiązuje całkowity zakaz palenia i używania wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych, jak również spożywania alkoholu oraz innych używek, bądź środków odurzających.
5. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Gabinetu.
6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1.08.2021 r.
Klauzula RODO
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO informuję:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gabinet Kosmetologii Dermaline Katarzyna Nocuń, 59-500 Złotoryja, ul. Szkolna 8b/1;
2. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu zrealizowania Usługi Kosmetologicznej, a w szczególności: procesu Rejestracji, założenia przez Gabinet Kart Klienta, wysyłania wiadomości e-mail/SMS z przypomnieniem o wizycie, czy wystawienia rachunku lub faktury.
3. Podstawą prawną gromadzenia tych danych jest art. 6 ust. 1 pkt. b Rozporządzenia RODO
4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do skorzystania z usług Gabinetu.
5. Brak zgody na podanie danych skutkuje brakiem możliwości Rejestracji i wykonania Usługi Kosmetologicznej.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) Żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
b) Żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) Żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
d) Żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
e) Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
f) Przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
g) Wniesienia skargi do organu nadzorczego
h) Państwa dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą wyłącznie instytucje upoważnione z mocy prawa.
i) Państwa dane nie będą podlegały profilowaniu,
j) Administrator danych nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
k) Państwa dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez okres korzystania z usług Gabinetu oraz nie dłużej niż 5 lat, licząc od początku roku następującego po roku, w którym przestali Państwo korzystać z naszych świadczeń,
l) Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
La Pelle to marka, oferująca swoje usługi w zakresie kosmetologii laserowej. Wykonywane zabiegi pozwolą każdemu zadbać o ciało i duszę. Zapraszamy wszystkich do skorzystania ze skutecznych zabiegów, poprawiających urodę i korygujących niedoskonałości.
Do zabiegów laseroterapii nasi specjaliści wykorzystują urządzenia i akcesoria najwyższej jakości, oparte na nowoczesnych technologiach.
Podczas wyboru zabiegu laseroterapii można skorzystać z konsultacji z naszymi pracownikami, którzy pomogą dobrać odpowiedni zabieg do indywidualnych potrzeb i powiedzą, jak się do niego odpowiednio przygotować. Zapraszamy do przejrzenia naszej oferty i skorzystania z możliwości, jakie zapewnia gabinet.
Gabinet Kosmetologii DermaLine
mgr Katarzyna Nocuń
ul. Szkolna 8b/1, Złotoryja
tel: (48) 725 223 217
e-mail: gabinet.dermaline@gmail.com
Godziny otwarcia:
Pon: 09.00 - 17.00
Wt: 09.00 - 17.00
Śr: 09.00 - 17.00
Czw: 09.00 - 17.00
Pt: 09.00 - 17.00
Sob: na zapisy
Zawsze dbamy o zadowolenie naszych klientów, starając się, aby pobyt w naszym gabinecie był dla nich miłym przeżyciem